Aitaj ben de günde 3-4 kez kusarken 11.haftada bi anda kesildi bi bucuk hafta rahattım sonra haftada 3-4 kere yeniden kusmaya başladım en son 17.haftada kustum ve bitti şükür🙏🏻 Doktorum 11.haftada kanda hormonlar pik yapıyor sonrasında kusmaların azalır demişti gerçekten de öyle oldu.. şimdi de 27+1 olduk☺️ Korkmayın bence kusma ve bulantılar zaten zehir ediyor hayatı.. bazı gebeler ne güzel hiç kusmuyor bulantı yaşamıyor gayette sağlıklı oluyor bebekleri bi sorun değil yani kesilmesi ya da devam etmesi..