Bsratasan42 ben ilk oğlumda hiç bisey içmedim folik falan hiç kullanmadım hep ceviz peynir badem fındık bunları tükettim meyvemi yedim oglum 5 yaşında zehir gibi herseyi hatırlıyor duydugu hiç biseyi unutmuyor okuma yazmayı söktü şimdiden yani o yapay vitaminlere gerek yok ben ilaca karşı bi insanım başımın agrısından ölsem içmem yani sevmiyorum bu ikinci gebeligim bunda biraz rahatsızlandım bel agrılarım falan oldu magnezyum verdi ama içemiyorum sevmiyorum yani dogal yolla çözüm bulmaya calısıyorum maden suyu içiyorum günde bir tane yememe içmeme dikkat etmeye calışıyorum. Keske benim dr umda vermese ilaclar hemen folik yazıyor magnezyum d vitamin demir ilacı herseyi yazıyor ama içen yok 😂😂😂