Demetgnby_44 aaa hiç öyle bişey duymadım ne demek sezeryan özel.die sezeyana mi aliolar bnm.doktorum bile sen nasıl.dogum şekli istiosan öyle olur dedi ama normal doğum yapalım en iyisi dedi benim ilki normaldi korkuorum die sezeryan istedim doktorum gidişata bakarız ama normal doğum en sağlıklısı bence siz hastane ve doktorunuzu değiştirin