ZeynepKrc Kızlar merhaba 29. Haftaya girdim. Genital bölgede afedersiniz iç kısmında aynı regl ağrısı var. İlk geçen hafta yaşadım azdı ara ara iki gün sürdü doktora gittim bir sorun görmedi nst bakalım için rahat ediyorsa dedi istemedim. Bugün de şiddetli bir şekilde yaşıyorum. Sanki regl olucam da olamıyormuşum gibi. Normal mi bu ağrılar yoksa endişelenmeli miyim? Kimi rahim büyümesi diyor kafam allak bullak oldu.
Elmiramm ZeynepKrc Benim her ay adet tarihim de oluyor canım ama keşke nts ye girseymişsin için rahatladı