_tugce gecmis olsun canim ayni durumu yasamisiz😊 gecen hafta bende karnimda sertlesmeden dolayi gittim ve sancilarm cikti beni yatirdilar.. maksat sancilari dindirmekti erken dogumu onlemekti.. 4 tane koca serum yedim. Ciger gelistirici ve progestan igne yapildi 1 gece yattm.. sabahta nst bagkadilar tekrar sancilarim cikmadi kesildi yani duzeldi taburcu etti..bana doktor 34 haftaya kadar sabretse bebis dedi :) bu arada 31 Haftadaydim. Bugun kontrolm vardi nst baglandm cok sukur duzensiz cikti sancilar hersey normaldi.. zaten suyum norml acilmamda yoktu.. suyun yoksa acilmanda yoksa sorun olmuyor. Ayrica haftan iyi dogsa bile bi problem yasiycagni sanmiyorum 😊