Sedaalp Son 34 gün 35+2 Aralık başı Doğumu göstersene ben Kasım sonu olucağına inanıyorum 🤭 durumlar nedir benim biraz bel ağrısı oluyor temizlik yaparsamda çatı ağrısı sizde neler var çok uzun süre yürüyemiyorum birde
Hll Sedaalp son 20 gün benimde ama tabi benim sezeryan olacak o yüzden en fazla 1 haftaya alacaktr doktorum. Adet sancısı gibi kasık agrm var galiba yalancı sancılar☺️Birde düşük tansiyondan çekiyorum azcık😊sağlıcakla gelsinler inşallah🤰
defne55 Sedaalp son 20 günde 100 kere dogurmaktan vazgeçip ağlıyorum sonra ağladığıma gülüyorum öyle öyle idare etmeye çalışıyorum 🤣🤣🤣