Advocatemelike canım bende aynı ağrıları yaşıyorum. İlk bu ağrılar sebebi ile regly olacağımı düşündüm hatta. Şuan bende 4+5 günlük hamileyim . Ve ağrılarım hala sürüyor. Dün ilk muayenemi oldum ve doktorum bebeğin yerleşiyor olduğunu ve bu ağrının çok normal olduğunu söyledi . Hatta az kanaman bile olabilir yerleşme kanaması dedi . Sakın endişe etme . Aksine bebeğin büyüyor ve yerleşiyor diye sevin . Ben öyle yapıyorum ☺️🙏🏻💕