Essem Hanımlar merhaba. Benim iki defadır burnum kaniyo uzun zamandir boyle bisey olmuyordu. Bebegimle alakali kotu bisey olmus olabilir mi😔
irem_altun74 Essem Hormonlardan dolayı birde kan artışı olduğu için oluyor bende yaşıyorum 😊 korkulacak bişey yok canım
Burcak_isa Essem benimde oluyordu peceteyle.sildigim zaman kan geliyordu kan basıncı arttığından oluyor kötü bişi değil ama.fazla kaniyorsa yani yoğun bir şekilde burnunuzdan akiyorsa bir gidin doktora
Gamzeliim38 Essem Oluyor canım merak etme. Benim de kusarken basınçtan ötürü birden baslardi,bayagida kanardi. kan basıncı fazlalastiği için bir sekilde çıkıyor kan yani geçer zamanla
Essem irem_altun74 cok tesekkur ederim canim içim rahatladi cok korktum gecen gun bi kac gun basim agridi ardindan burnum kanadi. Aldırmadım bugün de kanayinca korktum
Tgckync Benimde 2 kere kanadı. burnumun içi surekli kupkuru hissediyorum ve yara varmis gbi aciyo hamilelikte boyle oluyo demekki
Tgckync Essem daha once duymuştum burun kanamasi olur diye oyuzden ben kafama takmadim ama dedigniz gbi bnmde cok yogun olmadi