Melteulu96_ canım göbek deliği cevresinde batma hissi bende de ilk üç ayda ve senin haftalarında olmuştu. Sabit bi ağrı vardı. Doktorum rahim genişlediği için demişti. Etrafımda kimsede göbek deliğini duymadığım için cok endiselenmiştim hatta☺️ Kasık ve bel ağrısı da muhtemelen ondandır ama doktoruna danışmanda fayda var tabi☺️