ilaydaatala Kızlar 37+3teyim.Pazartesi doğum yapıcam. Doktorum rahim ağzın incelmiş suyun gelirse gel dedi. Sizce o güne kadar bir şey olur mu? 2.doğumum bu
Htcakn Bende 37yim persembe sezeryan olcak ilk dogumum ama surekli adet sanciml o gune kadar insallah beklerler bebeklerimiz Allah hayirlisiyla kucaklarimiza almayi nasip etsin
Elif4535 Htcakn ilk çocuk neden sezeryan bide ilklerde sezaryen olsa bile 40. Haftaya kadar beklemiyorlar mı