Tugcenr Kızlar bebeklerinize kullandığınız bezler,şampuanlar,losyonlar vb. Ürünler neler ama en güvenlileri.
Mry91 Tugcenr instagram muhendisinoglu sayfasi takip edebilirsin butun urunlerin iceriklerini arastiriyor.
ceylanonur Tugcenr canım ben herşeyi mustela aldım çok okudum çok araştırdım ph seviyeleri mustela desitin ve waterwipes
Frrdevss Tugcenr Bende yağ şampuan pişik kremi mustela aldım bez olarak molfix almıştım sezmedim sızdırdı prima denedim oda sızdırdı en güzeli bence sleepy onu da denedim ondan devam ediyorum
Tugcenr ceylanonur slepy öneriyorlar bir de prima çok kararsızım slepy daha doğal diye duydum bilemedim ne yapsam ilk prima alsam yenidoğan fazla yapıyor diyorlar prima taşırmıyormuş. Sonra slepy geçsem bu sefer pişik olur diye korkuyorum.
Tugcenr Frrdevss içime su serptin çok teşekkürler canım. 😊 kararsız kalmıştım gönlüm slepyden yanaydı sen de biraz desteklemiş oldun tecrübenle.
Tugcenr Busraae evet pişik kremi sudocrem benim de tercihim ve emzirirken oluşan yaralara da sürebiliyoruz göğsümüze çok etkili diyorlar.
Tugcenr Busraae evet yeni evlendiğimde duymuştum yani o kadar işe yaramış kadıncağızda aklımda kaldı o ürün ekstra para vermektense kendim için onun bir kutusu çok uzun gidiyor bebişle ortak kullanırız.
Busraae Tugcenr aynen canım mantıklı bende öyle yaparım 😊 doguma 1 hafta kala falan sürmeye baslarız göğüslere 😊