Krndkrl Kızlar 10 15 dk içinde 3 4kere sancı giriyor ama cok şiddetli degil adet sancısı gibi kasıklarıma vuruyor. Dün gece kasılmam vardı gittik alttan muayene etti daha bişey yok dedi rahim agzın kapalı daha dedi. Sabah 5 den beri böyle sancılarm var dogum sancısı olabilirimi
irem_altun74 Krndkrl Bence hastaneye gitmelisin birde kaç dakika da bir oluyor mümkünse onu hesaplamaya çalış canım
Krndkrl irem_altun74 ebeyi aradım istersen gel alttan bakim dedi ama dün alttan bakınca cok canm yandı şimdi bide dogum degilse bosuna alttan bakmasın diye gitmiyorum
irem_altun74 Krndkrl Bence doktorunu arayıp bilgi almalısın canım çok sürmeden gidiyorsa daha başlangıç olabilir bu arada kaç haftalık
EAK Krndkrl Baya da vaktin gelmiş aslında bi görünsen doktora iyi olur canım.Yakınında bi hastane varsa aciline git.
Bukrem62 Doğum sancısını insan anlıyor bende 39+5 de dogum yaptım ilk dogumumdu gece tuttu sancısı ve dedim ki galiba bu doğum sancısı .. çünkü biseye benzemiyor