Fatoserin bende 7.haftada elevite başladım o zamandan beri siyah :) şuanda aynı senin gibi hem elevit hem ferrum kullanıyorum. Doktorum ikisinin de dışkıyı siyah yaptığını, görürsem korkmamam gerektiğini söyledi. 15 haftalık olduk hala aynı şekilde ama alışıyosun bi süre sonra 😄