Merveokan ben 14. Haftamdayım şuan sizin haftalarınızda bende de çok şişlik oldu gayet normal şuan bile akşamları sanki 5 aylık hamileymişim gibi oluyor karnım arada bir. Sancı da yani aşırı şiddetli bişey değilse normal rahim büyüyor o arada sancı yapıyor. Ara ara olur endişelenmeyin ☺️