Selinburak 10+0 haftalık hamileyim yarın doktoruma kontrole gitçem özelde erken tahminde bulunan var mı çok merak içerisindeyim 🙈
doganBanu Selinburak o haftada doğru çıkmıyor canım bana doktorum kesin değil ama erkek olabilir demişti hatta bizde görmüştük🙈 ama 4hafta sonra gittiğimizde kesinlikle kız demişti🙏 Ve kızım oluyor💖
Kbra7777 16 özelde doktor emin olmada söylemedi acele etme değişen çok oluyor sonra insan cinsiyeti öğrenince dayanamıyorda alışveriş yapmaya
Sweetblonde88 Feyzazdra benim doktorum ben söylersem değişmez dedi hakikaten öyle oldu. Zaten 12. Haftada hazırlık yapılmaz. Bir kayıp bişey olursa üzüntü olur. Sadece simge olarak bi patik bi tulum bişey alınır belki 5. Aydan sonra basladım hazırlıklara...
elif_badeninannesi Selinburak ikilide erkek 14+7de kız dendi ayrıntılıda da kız oldugu kesinlestirdik
Ozgesn Tıbben sekizinci haftada belli oluyormus ama bunu doktorların ultrason da görmeleri mümkün değilmiş . En erken 11. Haftada tahmin ediliyormuş ancak 15 16 haftaya kadar yanılma payı yüksekmiş 🤷♀️ Ben oğlumda 12 haftada ögrendim şimdi 7 yasında 🥰 ikinci gebeliğim 5 Kasım’da 12 haftam doluyor insallah söyler diye umut ediyorum hepimiz heyecanlıyız önce sağlık sonra gönlümüzden geçen olsun 🥰🥰🥰🥰
casper12 Arasblt ben doktora sormustum .ultrasonda gorememıstı .12 .haftada vajınal ultrasonda net gördu Yanılma olmadı
casper12 Arasblt yani doktora ben sordum cınsıyet bellı mı dıye ultrasonda goremeyınce vajınal bakayım mı dıye bana sordu ben de bak dedım
Nuryldrm Selinburak ben özele gidiyorum ama 14 haftada erkeğe benziyo dedi ama 17.Haftada kesin olarak kız dedi😊
Aynelazis Selinburak 17 haftamda öğrendim.. Acele etmedik hiç.. Hayırlı evlat olsun sağ salim gelsin kiz mi erkek mi hic dusunmedik ☺️☺️☺️