Aksaanuuur Hamileyken eline yüzüne birşey sürme çocukta leke olur derlermiş ben fondoten kullanıyorum gerçekten leke falan kalır mı bir bilginiz var mı ?
Beyzaharun Aksaanuuur ciğer , çilek, gül , vişne, bunlara dokunma çıplak elle bunlar leke yapıyor hatta annem bende denemiş ciğer lekem var kolumda
Aksaanuuur Zehra321 bilemiyorum ama sürekli büyüklerim makyaj yapmamam gerektiğini söylüyor çocukta leke oluyormuş mesela eline birşey bulaştı sen elini yüzüne veya kaşına bacağına nerene sürersen iz kalırmış leke yaparmış öyle diyorlar
Ayse_bayram33 Bende nar vişne ve ciğer diye biliyorum canım elinden geldikçe dikkat et çünkü birebir annem kız kardeşime nar denemiş ve dokunduğu yerde leke var.
Serapefe4 Aksaanuuur sizce bu mümkün olabilir mi yani mantıken düşündüğün zaman anne karnında bi kese içinde olan bebeğin sen elini kaşına sürdün diye orasında leke olması mümkün olabilir mi hiç canınızı sıkmayın öyle şeylerle Allah başka dert vermesin bnm oğlumun alnında leke var yan komşumun kızı nın burnunda çoğu çocukta bakıyorum leke oluyor sebebini bende bilmiyorum ama ztn normal doğumda leke olması ihtimali var sezeryan da pek olmazmış bunlar dert değil hiç üzülmeyin
Ayse_bayram33 Aksaanuuur yerken değil yerken olsa hamilelerin çoğu nar aserio ve tuketio çok faydalı gebelikte canım ellee dokunduğunda sıçradığı zmn falan iz kalıo diye biliyorum .
Aksaanuuur Serapefe4 tabi inanamıyorum ama ister istemez bilinç altıma giriyor yani bide benim huyumdur bi iş yaparken sürekli her yerime bulaştırırım ama kayınvalidem olsun görümcem olsun çok kızıyorlar yapma öyle çocuğu çirkinleştirirsin diye ister istemez kafam dağılıyor rabbim zaten kimseyi çirkin yaratmaz ama çirkin düşünceler olabiliyor