Kbrabalk Nasıl gidiyor arkadaşlar bulantılarınız azaldı mı benim bir gün oluyor 3 gün olmuyor kasık agrım vardı bu hafta yok sizlerde durumlar nasıl 🤗🤗🐣
Handann Kbrabalk merhaba bende 12+4 üm 9. Haftadan sonra kusmam bulantım bitmişti 2 gündür gene başldı durduk yere 🤦♀️ Bugun ikili taramam vardı cinsiyet tahmini istedim doktordan ama 1 ay sonra dedi🤦♀️ Beklicez sağlıklı olsunda 🙏
Kbrabalk Feyzazdra hergün değişik birşeyler olmasına ben alıştım 😆 bir gün başım agrıyor bir gün karnım
Kbrabalk Uzumtanesi normalde ilk zamanlar midem bulanıyordu herşeye her dakika bulantı vardı kusma yoktu şimdi hiç bulantı yok kusma 🤮 oluyor bazı gün hiç yok bazı gün var bunada şükür en azından yemek yiyebiliyorum
Kbrabalk Handann aynı benimde öyle bir gün var bazen yok 9.haftadan beri benim cinsiyet erkek dedi şeyini gördü aynı günüz öyle oluyormuş ya aynı gün gidenler cinsiyet aynı oluyormuş ☺️☺️ Belki seninde öyledir
Handann Kbrabalk vala bana kalsa cinsiyet tahmin edilcek durumda ama devlet hast doktorları işte uğraşmıyo zamanından çnce😂
Kbrabalk Handann Benimde aynı böyle duruyor 😆😆 evet doktorlar kesin demiyor 16 haftadan önce sonra değişir falan ama erkekler çok değişmiyormuş öyle biliyorum 😆