Ftlyztrk1 Bende 1 buçuk sene sonra hamile kalabildim diyetisyene gidiyordum çok kilom yoktu ama yinede zayıflamak istedim kafayı zayıflamaya takmıştım aklımdan çocuk meselesi tamamen çıkmıştı 1 buçuk ay gittim diyetisyene baktım adetim gecikti ben hala hamileyim diye düşünmüyorum adet olmayı bekliyorum en son test aldım dayanamayıp 2.çizgi anında cıktı şu an 28 haftalık hamileyim 😊 Sağlıklı düzenli beslenmenin gerçekten çok faydası varmış bunu anladım