merininyavrusu Merhaba arkadaşlar İlk kez yaşadıgım bir durum bu. Altı aya kadar hiç sancı hissetmedim. Şimdi ise adet sancısı gibi bir sancı çekmeye başladım Sizce normal mi?
defne55 merininyavrusu bence normal bende 6 aylıkken çok şancı çektim nst de bile sancım çıkıyordu sonradan geçtim şuan 9 aylığım ve sıfır sancı 😂😂 ama yinede yarın sabah bi kontrole git için rahat olsun
Sher8 merininyavrusu üşütmüş olabılırsın canım dıkkat et leke falan gelırse doktora gıt bebeğin hareketlerini kontrol et 🐣
SeymaAkyol Bende 24.haftadayım günde 2 3 kez kasılma oluyo yanı bebek sadece bır tarafa toplanıp geri duzelıyo normal mı acaba