Sirin_beyza Doktorum şakalaştı normalde 30 Aralık gorunuyor adet tarihime göre doktorum 29 Kasım’a randevu verdi böyle giderse erkenden gelicek dedi güldü 😊 ama benim Anneanem iki çocuğunu da beş kilo doğurmuş ona mı cektim acaba ve en kolay Doğumu onlar olmuş bakalım hayırlısı inşaallah normal olur