Ikiminnak Sevgili Canım Gebeler 🤗 Sizlere çok güzel Bi uygulamadan bahsetmek istiyorum. İl Sağlık Müdürlüğüne bağlı, Halk eğitimin merkezinin ayarladıgı Doğum ve Nefes Egzersizleri eğitimine katıldım 2 gün boyunca. İlk doğumum normal olmasına rağmen aslında ne çok KEŞKE'm varmış onu farkettim. Bu eğitim sayesinde doğum anında gelen dalgaları nefesle ve egzersizlerle nasıl yonetebilecegimi, doğumda ki haklarımı ve kelimeye dokemedigim birçok faydalı bilgiyi hem öğrendim hemde eğlenceli Bi şekilde uygulamaya geçirdik. Eğer bulunduğunuz ilde böyle güzel bir uygulama varsa mutlaka katılmanızı tavsiye ederim. Keşke ilk doğumumda da böyle Bi güzellik yapsaydım kendime ve bebeğime. Ben çok memnun ve mutlu bir şekilde 2 gün geçirdim umarım sizinde imkanınız olur bu güzelliği yaşarsınız 🤗 herkese KEŞKESİZ, istediğiniz gibi doğum geçirmenizi dilerim ♥️
Ikiminnak Kayıt için 0322 310 46 11 veya 46 30 numaralarından ulaşılabilir. Facebooktan Konya doğuma hazırlanıyor yazarsanız ordan da bakabilirsiniz. Ücretsiz Bi eğitim
Ikiminnak Lokumanne kaç haftalık siniz acaba. Katılmayı düşünürseniz arayın en yakın tarihteki eğitim ekibine alsınlar. Çünkü sayı çabuk doluyor
Ikiminnak Ben iki gün katıldım. Belediyenin sosyal tesisinde oldu yani genelde sanırım Yazır sosyal tesisinde oluyor.sabah 9 akşam 5e kadar sürüyor 2 gün boyunca 🤗
Ikiminnak Bende şuan 32 haftaligim bence geç kalmamissiniz doğumdan önce gidin mutlaka. Aslında meramda da oluyormuş ama siz aradığınızda bilgi alin