momss1 Simdi kan sonucumu aldım her zaman 0 çıkardı 2.7 çıkmış bunun sebebi nedir lütfen yardım edermisnz biliyorum negatif ama yükselirmi yoksa baska bişeyden mi yüksek çıktı söylermisnz yaşayan oldumu hep 0 çıkardı🙏🏻
Skn23 momss1 canım geçen arkadaşımınki de yükselmişti 2 ye ama hamile değil çıktı sonra . 5 i geçmesi lazım ki hamilesin diyebilelim . Hiç belli olmaz o yüzden hiç ümitlenme sen yinede
Deletedmom6 momss1 Yok cnm negatif yükselme şansı da yok çünkü pozitif diyebilmek için en düşük 5 olması gerekir
Hirabia momss1 ben adetime 4 gün kala kan verdiğimde her zaman 0 çıkan sonuç 2 çıkmıştı ve acaba ı dedim tabiki adetim in ilk gününde dayanamayıp tekrar yaptırdım ve şuan 17 haftalık hamileyim 🤭
Zeyzey77 momss1 normal şartlarda gebelik yok demek ama sen pcolu isen bekle canım inşallah yükselme olur
Mehtapakgl momss1 kuzum çatlatma iğ eşi yapıldığı zaman, hamile değilsen bile testte pozitif çıkıyor. Kullanmışsan iğneyi kanda da pozitif çıkmıştır diye tahmin ediyorum bende de pko var.
dentem61 hamile kalmadan önceki son adetimden önce benimde 2.30 çıktı nedenini bilmiyorum ama sonra adet oldum ondan sonra ki ay da hamile kaldım çok umutlanma kuzum yinede
Dilaraeymen Aynısı benim başıma çıktı. Sonucum 2 cıktı doktor negatif dedi. Bi kaç gün sonra verdim 8 cıktı doktor yine şüpheli dedi. En son 2248 çıktı sonuç hamileyim. 1 hafta bekleyin bence öyle tekrar edin
momss1 Deletedmom6 ama her zaman sıfır çıkardı 3 e yaklaşması bile beni umutlandırdı 1 yıldır bekliyorum😔
eglhnztrk momss1 canım ümit vermek istemem tabi bir kaç gün sonra yenilemeden anlayamazsın ama benim hamileliğimde ilk öğrendiğimde 3.3 tu, fakat daha adetime vardı. Senin adetin geçti mi? Allah gönlüne göre versin tez vakitte🙏🏻
Deletedmom6 momss1 Hormon seviyesu yükselmiştir ondan olabilir ama yine de bir kaç gün sonra yine gidip kan verirsin kesin bir bilgi akabilirsin
Nilay35 momss1 kuzum hakknda hayirlisini nasip etsn rabbim.bnde pcosluydum bana doktorum.ilk 20yi gecmesi lazim ki kesin hamilesin diyebileyim dedi bn 5.haftamda mide yanma sebebinden suphelenerek ogrendm insallah sennde oyle olur🤲
Zeyzey77 momss1 Allah hayırlı zamanda hayırlısıyla hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah canım. Senin şimdi yumurtlama ne zaman oldu adet tarihin ne zaman olacagi belli olmadığı için beklemek lazım. 3-4 gün sonra tekrar kan ver daha iyi belli olur
momss1 eglhnztrk canım ben pkoluyum adrt düzenim yok folik asit kullanıyorum 2 aydır inofolic inşallah yükselir ya o yüzden adetim geçmesi benm için pek farketmiyor 🤷🏻♀️
momss1 Deletedmom6 olabilir canım 1 sneedir bekliyorum allahım güzel haberler almayı nasip eder inşallah😕