@cagla34
cagla34 Benimde çok bel ağrım olmuştu dedim bel fıtığı oldum herhalde ama zamanla geçiyor.Korkma Allah’ın izniyle bir şey olmaz inşallah.Açık pembe kanama oluyor sıkıntılı durumlarda.Kasık ağrısını da doktor büyüme genişleme olduğu için normal bir durum olarak anlattı.İlk başlarda ben yaşadım.Şimdi 25 haftalık olduk çok şükür.Hala ara sıra ağrıyor kaşığımda belimde hemen dinleniyorum.