Nazliyilmaz123_ Kızlar bugün doktora gittim 33+3 oldum 2100gram sizce nasil normal doğum istiyorum doğuma kadar 3000 geçermi
Sahreyldrm Nazliyilmaz123_ geçer inşallah kuzum geçmezse de üzülme zaten önemli olan sağlıklı olması benim de 33de 2250ydi hep o civar zaten o haftalarda
Ernika Nazliyilmaz123_ 33+2 oldum bugün 32+ 5 te 2160 kiloydu. Erken doğum riskim var. En büyük duam 37. haftayı görmek
Adablc Nazliyilmaz123_ kaşar peynir ye bol bol :) bebeğe çok kilo aldırıyor 🤗 36 haftalık 4 kilo doğmuştu kızım. Oğlumda en son 24 haftalıkken 920 gramdı.şimdi 29.haftamdayım daha gitmedim doktora 🥰
ZAsk Nazliyilmaz123_ Bence gayet iyi. Ben 31+3 te 2168 gr. 3 geçer mi onu ilerleyen haftalarda görürsn. Asıl bundan sonra kilo alıyor bebişler.
As1iokay 34. Haftalıgım 2650 Merak etmeyin kızlar son haftalarında baya kilo alıyormuş en saglıklı hangisiyse oyle gelsinler inşallah 🥰🤗
Cigdem1987 Bizde suan 34+4uz, 31.haftamda 2400gr di, simdi kac acaba? Biraz saglik problemlerim var, doktorum test sonuclarimi görünce 36.haftaya hazir ol dedi, 😱 cok heyecanlandim valla.. Saglikla gelsin tüm bebisler🙏
RukiyeMM Hanımlar merhaba ben 17 haftalık olduk kaşıklarımda agrı oluyor bide karnımda agrılar artı normal mi tecrübelerinizden bilgi almak istiyorum 😊