Sugar63 Arkadaşlar gebeliğinizde idrar yoluiltihabı yasayan oldu mu normal midir? Önlem olarak ne yaptınız?
filiz08 Sugar63 en çok yaşanan şeylerden biri.Bol bom su iç ve sirkeli suyla taaret yap.bi de doktor ilaçta veriyo bunun için
gzmuygn Sugar63 Tek çaresi su idrarla atıcaksın ilaçtan daha etkili ben 5 günde attım ilaçsız şekilde tek suyla 👍🏼
Sghslove Sugar63 ben yaşadım canım bol su iç ve doktoruna söyle ilaç kullan dediyse ihmal etme. Tek çare bol su sık iç çamaşırı değiştirmek ve özellikle hastane tuvaletlerinden bulaşırmış 😏 maalesef hastane tuvaletleri çok piss