Busra_1993 Bugün doktora gittim , alttan bakarak keseyi gördü ama bebek olusmamıs .Ben 6 haftalık olarak düşünüyordum .Bi önceki hamileliğimde 6 haftayken kalp atısı gözükmüştü boş gebelik olabilir mi sizce doktor 2 hafta sonra kalp atısına bakalım dedi simdi ben 6 hafta deilde gec döllenmeyle 4 haftalık mı hamileyim .Kafamda deli sorular var🤪