Cemile_Besir Mavisss12 bende ilk hamileliğimde ayni acıyı yaşamıştım eşimin yüzüne bakamıyordum şimdi kızım babasının kopyası 🥰
Mavisss12 Cemile_Besir gerçektenmi ohhh ya bi kişidrn daha duymuştum ama tek ben sanıyodum neyseki çok şükğr yalnız değilmişim 🤭😂🤗😍
filiz08 Cemile_Besir yumuşatıcı kullanmayın zaten içindekini solumamız iyi birşey değil.En saf kokusuz olanını araştırın.
Ucansuu gizemaydemir_ bingo sıvı deterjan kullanıyodum tüm renkler için .o problem başlayınca siyahlara sıvı omo aldım renkli ve beyazlara toz omo aldım . Yumuşatıcı olarakta ersağ çamaşır kokusu kullandım
Cmrnr Cemile_Besir bende carsaf kokusu olmadı ama buzdolabı ve evin genel kokusu dısardan özellikle eve girnce koku rahatsız ediyor du smdi 38haftalık olduk o koku gecti ilk zamanlar zordu tabi