Ozge1044 Merhaba arkadaşlar adetime 1 hafta 2 gün önce pembe lekelenmem oldu ve 1 haftadır sağ kasığımda batma gibi agrı oluyor çok çabuk yoruluyorum ve karnımda şişkinlik var acaba hamile olabilir miyim kan versem çıkar mı dün test yaptım çok hafif bir ikinci çizgi vardı ama böyle yok denecek kadar hafif belliydi
MammaB Ozge1044 adetten bir hafta önce çok erken canım hamile olsan bile kanda görünmeme ihtimali var. Biraz daha sabret 🙏🏻
Bensucldr Ozge1044 Ozge1044 canım ben de senin gibi hemen belli olsun istedim ama yine de reglymin 5.gününe kadar bekledim bence biraz daha beklemelisin . 🙏🏻
Ozge1044 MammaB gribim şuan ilaç kullanamıyorum korkumdan çok rahatsızım ondan varsa bir an önce öğreneyim ona göre davranayım diyorum ama beklicem mecbur
Ozge1044 Zeyzey77 o zaman kan vereyim gribim ilaç kullanamıyorum korkumdan çok rahatsızım ondan varsa ona göre hareket edeyim
Rbs111 Ozge1044 14. Gün Yükselir yumurtlama üstünden 1 hafta geçtiğini nerden biliyosun test mi yaptın takvimden mi baktın
Rbs111 Ozge1044 o zaman yumurtlamadan kaç gün geçtiğini bilemeyiz takvimler yanlış . Adeti bekleyin bence
Ozge1044 ylzzz alsam mı ki onlar biraz pahalı para verip negatif çıkınca içim acıyor verdiğim paraya 😁😁😁
ylzzz Ozge1044 benim adet olmama 2 gün vardı gebelik testinde net olarak çıktı. Sen de erken gebelik testi alıp yapabilirsin varsa çıkar bence