Fatmanzmgl doktoruma sorarım canım olmazsa ama inşallah olur da gerek kalmaz 😁😍 aslında benim normalde de yumurtam büyüyor bir sıkıntı yok ama malum 1 seneyi geçince bu tarz tedaviler deneniyor ilk kez çatlama iğnesini deniyeceğim inşallah olur ya bu sefer çok güzel iyi şeyler hissediyorum nedense😍😍😍🙏🙏🙏🙏