Belindaa Heerzamn_38 Bazen yalancı sancı olabiliyor 24.haftadan beri kasılmalarım var adet sancısı gibi de gelip gidiyo arada bunlar hep yalancı doğum belirtileri ☺️
Lavin_26gul Heerzamn_38 bende 34 üm aynı şeyler bende de var korkuyorum erken doğum belirtisimi diye inş değildir zamanında gelsin bebişlerimiz inş
Heerzamn_38 sinemsepci içim rahatladı en azından nette öyle yaznca bi korktum erken çünkü . Rabbim hepimizin yavrusunu sağlıkla vaktiyle kucağımza almayı nasip etsin cnm
Belindaa Heerzamn_38 29. Hafta bitti 29+1 olduk baş aşağı duruyor doktor artık değişmez dedi ama bence değişir ya daha çok erken 🤷♀️
Heerzamn_38 Lavin_26gul inşallah canım bnm p.tesi kontrolum var sorcam doktora normalmi diye içimz rahat etsin
Semooshh Değildir 3dakikada Bi geliyorsa yada uzun sürüyorsa doktora gitmen lazım en azından nst çekerler ultrasonla bakarlar Bi sorun bile olsa erken müdehale edilir.