Bankacibayan
Merhaba arkadaşlar normalde son adet tarihine göre 9 haftalık olmam gerekiyor doktorum daha küçük olduğunu geç döllenme olabileceğini söyledi bugün kontrole gittim kalp atışı yok kese hiç gelişmemiş dedi ve progestan kullan Pazartesi gel dedi böyle bir durum yaşayıp sonrasında pozitif olan varmıdır acaba