Busrasumen ben ilk kızımda almıştım ama çokkk gerekli al diyeceğim bişey değil ona verilecek paraya yazık , koltuğa bir çarşaf serip ona yatırıyordum zaten sürekli beşiğinde veya babynest’te yatırmadım alışırda başka yerde uyumaz diye , o yüzden bana göre gereksiz