Duygu-sagdic kıyamam sana suçlama kendini normalde zaten türümüz gereği iniş çıkışlar yaşıyoruz hep duygu kontrolünde😂gebelikte gayet normal abartı duygular yaşamak,suçlama kendini hiç ama belli etmemeye çalış eşine elinden geldikçe.. hani aksi davranmıyosa ona da yazık😅erkeklerde duygusal olabiliyolar incinip üzülebilir hissederse