H_minsna Kızlar 26 haftaya giricem bebeğim 2 gundur çok yavaş gün içinde sizlerinde böyle oldu mu bu haftalarda?
Cokokuyan_dorukusunannesi48 H_minsna Her bebek farklıdır canım.Gün içinde Kimi çok hareketli kimi de sadece 5-6 defa hareket edebilir.Normalde hep hareketli ve sen azaldığını hissediyorsan doktora görün tabi:)
Iimran H_minsna yavaş olması normal o haftalarda benimde aynı oldu 25 ve 28. haftada hafif tempoda oldu şimdi 29 olduk yine hızlandık baya bi hiç hareket etmezse kötü ama canım
H_minsna Cokokuyan_dorukusunannesi48 Canım çok hareketli bebek tik 18den beri 2 gundur yavaşladı sanki ama şuan hareketlerimiz sıklaştı çok şükür dinleniyorum oda başladı hareket etmeye 😊
Cokokuyan_dorukusunannesi48 H_minsna Yorgun olduğunda daha az hareket eder endişelenme annesi sağlıkla alalım bebişleri inşallah:)
H_minsna Iimran Çoğu kişide duymuştum böyle cidden doğruymuş demekki hu haftalar dınlenmrye geçiyorlar çok şükür şuan çok güzel hareketleri var sadece oncekı gıbı sert olmuyor bunada şükür ❣️