umutruyasi Valla pazartesi günü 6yumurta alınmış biri çöp oldu dün aradilar ikisi daha çöp kalan üç bugün 8 hücreli olmuş ne demek olduğunu bende bilmiyorum ilk denemem tup bebeği anlamış değilim bol bol stres yasiyorum
Nesexx umutruyasi tek 1 taneden bebek oluyor onun için stres yapmayın Allahın dediği olur ben 36 yaşında tüp bebekle hamile kaldım eminimki benden gençsinizdir
Szeys umutruyasi 8 hücreli olması 3.gün embriyosu oluyo bu da sağlıklı bi embriyo demek😊 hiç stres yapma. Bana bi tane 3.gün embriyosu transfer edildi yani 8 hücreli ve hamileyim şimdi😊
Berdogan Benim son tüp bebek denememde 15 gün ilaçlar iğneler kullandım buna rağmen 4 tane yumurta toplanabildi. 3 u dollendi 1.si iyi 2. Vasat 3.ise istenilen bölünmeyi sağlayamadı çöp oldu 1 ve 2 transfer edildi 2side tuttu ama 1 tanesini 8 haftalıkken kaybettik malesef şimdi sağlıklı olan ile 37 +3 olduk 5 kasımda kısmetse doğumumuz var sezeryan
umutruyasi Berdogan insallah hayirlisi yla gelir bebeğin sana canm benim bilgim olmadığı için bekliyorum boyle