Feyzazdra canım aynı şey bendede var hatta ben noterde bayıldım dışarda işlerim vardı böyle gizlerim falan karardı hastaneye gittim doktor dediki kan değerlerin düşük olduğu için böyle oluyorsun ilaç verdi şükür biraz geçti ama ilaçtan ziyade kanını besinlerden almaya da çalış çünkü uzun bi süreç ben 3 ay yaşadım bu sıkıntıyı beslenmene çok dikkat etmelisin