Adana01 teşekkür ederim sağolun özelse doktorunuz yazın arayın ben yazdımda fitil iyi geldi üçüncü kullanısta . Eğer enfeksiyonsa sağlık ocaklarıda bir toz veriyolarmıs tek kullanımlık isterseniz danısın onlarada benimki ondan vermedi fitil verdi direk mantar olduğunu düşünerek