Sumeyra19 Nişan nasıl bişey arkadaşlar benden salı günü seffaf renkte ama baya koyu bişey geldi normal akıntıdan biraz fazla ve değişikti slikonmu desem nasıl benzetsem bilemedim o şekilde bişeydi kan yoktu bu arada 38 haftalığım