spiker_anne Sanemm benim o donemde kocaman göbeğim vardi suan 16+4 hic yok gibi arada belli oluyor 🎈🕊
Minnosannis1 Sanemm bende kabızlık şişkinlik var göbeğim çıktı ama bebekdaha çok minik onun çıkması imkansz
Mucizebebegim3 Sanemm Ah kuzum bu soruyu sordugumda cok dalga gecen cikti bende ama tecrubesizligimzden soruyoruz napalim 11 .haftadayim Hic brsey yok korkuyorm ara sira brseymi var diye sukur dun kontrole gtrm heraey iyidi😊
SevdaTrkl Sanemm Gazdır o bende hep belirginleşiyor diye seviniyorum sabah uyanıyorum dümdüz 😂 akşama kadar yediklerimizden dolayı şişkinlik falan oluyor
Sumeyye_g Sanemm 10 haftada nasıl belirdi acaba eğer çok yediyseniz ondan çıkmış olabilir benim 15 dem sonra belirdi
Sumeyye_g Sanemm tabisi oda olabilir ben bebek olarak anladım gazda şişkinlik yapıyor çünkü sonradan geçiyor
Mucizebebegim3 Sanemm gazdir o kuzum bendede gobek var suan ama gaz eminim cunku benim gobegin altinda bikini izi yada sezeryan amekiyati gini cokuntulu yer var ultrayonla dokotr ordan bakiyir cok dikkat ettm yani en cokuntu yerimde bebegim😁😁😁🤣🤣
gzmuygn Sanemm şişkinlikten çıktı evet 2 kilo aldım ödem çok sever vücudum 😀 Kalçam çok çıktı ama ben kalçaya genişliycem sanırım anneminde kalçası çıkmış karnı belli olmamış.
Ozgesn Karnı henüz sismeyen kimse dert etmesin arkadaşlar bazılarının iç karnı geniş oluyor benim arkadasım 6 Aydan sonra belirdi karnı 🤷♀️