GizemBeidokhti Sema1994 sabah kahvaltıyı doldurdum sepete gittik piknik yaptık sonra da bol bol yürüdük hava güneşliydi tadını çıkardık. Eve geldik yemek yaptım şimdi tv zamanı☺️
Hamileanneler_25 Sema1994 şuan yağmıyor yağıyor ve soğuk bende açtım kuran okudum dualar falan doğuma kadar okuyacağım rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin
Sema1994 Gamzekacanlar ya ben daha once hic gtmedim ama bnm doktorum izmitte gorev yapiyor ozelde ama dogumlarini basiskele hastanesinden yaptiriyormus ayrintilari gidnce sorucam
Gamzekacanlar Sema1994 Özel hastane var evet bu tarafta özel kocaeli hastanesi ismi nedir ☺️ Doktorunuzun