fatooss belirtileriniz varmi kasik agrisi mide bulantisi falan suan bende ara ara oluyor sanki hic hamile degilmisim gibi sizinde olemi 😊
Pnarrr fatooss göğüs ağrısı dışında başka hiç bir belirti yok şanslı hamişlerden sayılırım heralde aman nazar değmesin de böyle rahat devam edeyim 🤩🧿🤗
Hafize_ fatooss bende de sadece kasık baş ve bel ağrısı var bulantı kusma yok daha sonradan da başlamaz inşallah
Pnarrr fatoossay ne güzel valla bende de durumlar aynı çok rahatım valla 3 gün önce de bebişimizin kalp atışını duyduk Allah’ıma şükürler olsun hayatım da duyduğum en güzel sesi duydum ❤️🙏🏻🧿😊
Kdzeregli Bol bol mide bulantılı geçiyor arada kasık ağrısı çok bulantım olunca prilam diye ilaçtan alıyorum bulantıdan eser kalmıyor 😊
Semiha89 Bende 6+1 im zaman yavas geciyor. Hamile oldugumu unutayım ona baglı kalmayayım diyorum ancak öyle olamıyorum. Cumartesi kalp atısını duyabilirsem birazcık rahatlayacağım.