Sema12 Rbiaakn cnm 28-29. Haftadan snra 2 haftada bir , son ayinda yani 32-34. Haftalarda her hafta kontrole gtmen gerekiyor doktroun soyler zaten 😊
NurGrlek ozguk bende özele gidiyorum 31 haftada gittim 3 hafta sonra gel dedi NST girmeden öncede ücret ödeniyor 30TL gittiğim hastanede
12_yil_sonra Rbiaakn 32’de gittim çalışabilir aldım 35’de gel dedi , sonra 37’de sonra da her hafta dedi . 38+4’de sezaryen olacağım inşallah
Zulubik 12_yil_sonra çalışabilir raporu için 32+ larda gitmek sıkıntı yaratır mı acaba, 32+0 mi olması gerekiyor 🤔
gamzosgamzos Tam 30 haftada gitmistim 32 de yine cagirdi 32 den sonra haftalık kontrollere basliyacagız dedi ama benim tansiyonum var onla alakalimi bilmiyorum
12_yil_sonra Zulubik devlet memuru iseniz tam 32+0 olması gerekmez diye düşünüyorum çünkü raporda 32 haftalık yazıyor gün yazmıyor , 5 hafta izin doğum sonrasına aktarılması uygundur diye yazıyor
Gulcannnnn Bende en son 29+ da gitmiştim 3 hafta sonra gel dedi çalışabilir raporu için ama ben gitmeyeceğim memnun değildim zaten 2 defa gitmiştim başka doktor bakacağız bilmiyorum napicam istediğim gibi bir doktor bulamadım stres yaptım
GKBR2 35 haftalığım bende 32den itibaren her hafta gitmeye başladım. 32den beri de nst ye giriyorum. Bu arada devlet hastanesine gidiyorum.