Deletedmom2224 ilk üç ay yemedim ve çiğ ete dahi dokunmadım dışarıda da yeşillik yemiyorum bu sebepten. İçine de birkaç kez çekilmiş sınırsız kuzu eti konduğu ve yogurulurken piştiği için bir sıkıntı yaşamadım çok şükür iki üç parça yedim onda da ne kadar et vardır bilmem ama kimseye tabiki ye demem. Sonrasında da toksoplazma testi zaten yapıldı doktorum iki kez yaptırmıştı aralıklarla ve temiz çıktı ☺️