Papatya_anne Herkese merhaba 16+5 hamıleyım.. Orduya yeni tasındım ve Dr arastırması yapıyorum yalnız esimle bir konuda anlasamıyoruz.. Ben özel hastanede dogum yapmak istiyorum eşim devlet hastanesinde olsun diyor... Özeldeki Drlarda devletten gecme diyor.. Kendiside hastanede calısıyor... Yardım alabilir miyim siz güzel annelerden😔
aslimutlu1 Papatya_anne ben sürekli kötü yorumları okuyorum ona . Bak böyle olmus söyle olmus 😒 gerci benim doktorumu cok seviyor esim .o yüzden sorun yasamıyorum . Böyle böyle yapa bilirsin .
Lipnem_66 Papatya_anne Orduda Halil Alagözü duydunuz mu. Sevgi hastanesinde .bende ordudayım bende kararsızım
aslimutlu1 Papatya_anne yok devlette degil benim doktorum . Devlet hastanesini istemediğini söylüyorsun ya , devlet hastaneleri için yazılan kötü yorumları , eşine oku . Alttan alttan işle diyorum bu sekilde devlet diye tutturmaz esin belki
Papatya_anne Lipnem_66 evet duydum ama devlette seda hanıma gidiyorum bircok kısı devleti öneriyor burda siz kime gidiyorsunuz
Merve165316 Kızlar ben doğum hastanesinde Ertan yaşara gidiyorum çok memnunum 32+2 deyim hiç başka doktora gitmedim en başından beri oraya gidiyorum
Merve165316 Papatya_anne devlette olan doğumlarla ilgili merak ettiğim şeyler var ya acaba gece falan sancım gelip gitmiş olsam kendi doktorumuzu çağırıyorlar mi bi Bilgin var mi bu konuda yoksa nobetci doktor ebeler falan mi yaptırıyor