Rabia59 suan ben 39 haftaligim , kanama yasadigim zaman ilk 3 ay yasakti zaten 4. Ay 16 18 . Haftalardi yanlis hatirlamiyorsam . Hatta iliskiden hemen sonrw gelmedi , ogun gun icinde gelmisti sasrmistm iliskiden oldugunuda dusunmemistm 5 gun rapor verdi doktor kalkmadim hic . Alttwn muaynede etti bide ustune kahverengi lekelnmelerm oldu cok uzulmustm . Sonra gecti 2 gune toparlamistm . 9 . Aydaym iliski konusunda bende korkuyorm ama 2. Trimestrda geciyor korkular:)))