miniknokta 9 ay boyunca hergün oldum doktorum kesinlikle aksatma hergün vur dedi aynı saat olup olmaması önemli değil ben hergün aynı saatte vurdurmuyodum birgün 11 de birgün 1 de vurdurduğumda oluyordu. Doğuma gittiğimde bile vurdurdum. Akşama yakınında biri varsa yapabilirse yaptır yoksa hast.felan yakınında varsa acilde vurdur canım. Çünkü önemli bir iğne o birgünde pıhtı atıp atmadığını nereden bileceksin allah korusun o birgünün pişmanlığını yaşama