Busranrunal Yagmurcn canim bende 15+3 hamileyim ama benimde aynı şekilde ağrılarım var kaşıklarım agriyo hep
Yagmurcn Busranrunal pki doktora sordunuz mu Bn sordum bu zamanlarda normal dedi Ama Bn yinede endişeleniyorum
Busranrunal Yagmurcn evet benim ikiz gebelik gayet normal ağrıların diyo ama bende sen gibi panik yapıyorum