Fdle Gerçekten düşündüğünüz bu mu? Ben burada bir sürü "düşük" başlıklı entry okudum, hepsini teker teker tespit edip konu değişimi isteyin o zaman. Bebeğim 4 aylıkken melek oldu desem içiniz rahatlayacak mı? ilk hamileliğim, bütün ters giden şeylerin normal olduğunu söyleyen Uzman bir doktorum var, ben annelerin tecrübeleri tercih ediyorum o kadın yerine ve bir fikir alışverişi istiyorum. Ben yaşadığımı anlatmaya, gerçekten anlamaya çalışıyorum, duyarlı olacağınız konu benim yaşadığım acı değil.