Minikkuzuma ayy sağolasın canım benim inşallah bi avazda kurtulurum şimdiden çatı muayenesine alıştım 🤭 ilkinde kasılmaktan baya zorladım da açılma 1 cm ama bu saat oldu sancım da yok denecek kadar az bakalım sabah doktor gelince ne diyecek 🙄 bu serüven bu gün biter inşallah