sevgitekes
Dorukunannesi95 Yanınızda sadece eşiniz olacaksa ister istemez biraz zorlanırsınız. Ama ilk 2 hafta bebek çok uyuduğu ve gazı olmadığı için emzirip, uyutun ve eşinizle mutlaka iş bölümü yapın. Bebek uyurken sizde mutlaka uyuyun. Hem dinlenmiş olursunuz hem de dinlenmek sütünüzü çoğaltır. Benim sezaryenim çok rahat geçti. Eve geldiğimde annem bebekle daha çok ilgilenirken ben temizliğimi, yemeğimi yapıyordum. Sadece Ayakta biraz uzun kalınca hafif bir ağrım oluyordu. Mesela bu yüzden ütü yaparken oturarak yapıyordum. Dışarı çıkıp yürüyüşler yaptım. Sezaryan sonrası 10. Gün kontrole gittiğimde doktorum rahmin çok iyi durumda olduğunu söyledi.
Sezaryen olan arkadaşlarım beni de çok korkutmuşlardı. Uzun süre ağrılarının devam ettiklerinden bahsedip, kabızlık ve gaz sorunlarının hala devam ettiğini söylemişlerdi. Ben kendime güvendim. Üstesinden gelirim dedim. Siz de güçlü olun en önemlisi kendinizi korkutmayın.
Benim dikişlerim estetik dikişti. Hastaneden taburcu olurken doktorum kontrol için gelip Ameliyat yerindeki bandı tek hareketle söküp aldı. Ben acıyacak diye gözlerimi kapatıp dişlerimi sıkarken hiç bir şey olmadı. Yaranın üzerine bir sprey sıkıp, işini bitirdi. Bantsız, dikişsiz taburcu oldum. Bir hafta sonra duş alabildim. Bu arada biraz pahalı ama (130 TL) Contractubex krem kullanmaya başladım. Yara izim düzelmeye başladı.